Theseus' zeereis terug richting Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu Theseus' zeereis terug richting Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

Theseus' zeereis terug richting Athene

Door: Katarina en Soof

Blijf op de hoogte en volg Theseus

16 Februari 2017 | Griekenland, Athene

De zeereis richting Athene was heel droevig, er zijn zelfs 3 kinderen overleden. Een kind was overleden door uitdroging, zij heeft zoveel gehuild dat ze teveel water verloor en aan uitdroging overleed. Een ander kind was zó verdrietig dat ze Ariadne kwijt waren geraakt dat hij niet meer wilde eten en drinken en zo overleed. Het laatste kind heeft zelfmoord gepleegd door in de zee te springen, in een haaienbaai nog wel! Iedereen was verdrietig omdat Ariadne als een moeder en beschermer voor hen was geweest.

Verslag uit: Griekenland, Athene

Theseus

Hoi, Ik ben Theseus en in dit reisdagboek zal ik je alles vertellen over mijn spannende avonturen; over het vertrek uit Athene, de zeereis richting Kreta, Het verblijf op Kreta, Het verblijf op Naxos, de zeereis richting Athene en natuurlijk de thuiskomst in Athene. Zijn jullie klaar voor dit avontuur? Daar gaan we dan!

Actief sinds 14 Feb. 2017